Friday, 17.5.2024
Name days: Weronika / Sławomir / Wiktor
Zur Startseite Publiczne Przedszkole nr 1 Jarzębinka w Nowych Skalmierzycach

Publiczne Przedszkole nr 1 Jarzębinka w Nowych Skalmierzycach

Error message

  • Warning: Invalid argument supplied for foreach() in element_children() (line 6608 of /home/noweskalmierzyce/noweskalmierzyce.pl/includes/common.inc).
  • Warning: Illegal string offset '#children' in drupal_render() (line 6065 of /home/noweskalmierzyce/noweskalmierzyce.pl/includes/common.inc).
  • Warning: Illegal string offset '#children' in drupal_render() (line 6075 of /home/noweskalmierzyce/noweskalmierzyce.pl/includes/common.inc).
  • Warning: Illegal string offset '#children' in drupal_render() (line 6113 of /home/noweskalmierzyce/noweskalmierzyce.pl/includes/common.inc).
  • Warning: Illegal string offset '#printed' in drupal_render() (line 6120 of /home/noweskalmierzyce/noweskalmierzyce.pl/includes/common.inc).

Zaburzenia rozwojowe dzieci – rewalidacja prowadzona Metodą Krakowską

Printer-friendly versionSend to friendPDF version

Zaburzenia rozwojowe dzieci – rewalidacja prowadzona Metodą Krakowską

 

Innowacja pedagogiczna skierowana dla dzieci, które przejawiają zaburzenia w rozwoju uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 1 „Jarzębinka” w Nowych Skalmierzycach realizowana będzie od 01.01.2017r. do 30.06.2020r.

Autorzy innowacji: Dominika Wawrzyniak

Realizatorzy: Dominika Wawrzyniak

Celem innowacji jest stymulacja rozwoju intelektualnego oraz osiąganie kolejnych etapów rozwoju wszystkich funkcji poznawczych dzieci z zaburzeniem rozwoju. Kształtowanie umiejętności samoobsługowych. Kształtowanie kontaktów społecznych. Pomoc dzieciom w uwalnianiu zachowań niepożądanych. Nauka umiejętności przebywania  w grupie. Opanowanie umiejętności wspólnej zabawy i pracy. Wykształcenie motywacji do komunikowania się.  Poprawa umiejętności posługiwania się mową werbalną. Usprawnienie pracy narządów mowy. Wzbogacenie słownika czynnego i biernego dziecka. Poprawa rozumienia mowy.  Rozwój funkcji poznawczych i społecznych. Rozwój myślenia przyczynowo- skutkowego. Usprawnienie pamięci i procesów myślowych. Nabycie podstaw umiejętności czytania. Zwiększenie panowania nad emocjami. Samodzielne komunikowanie swoich potrzeb.

Galeria Zdjęć